در بین انواع مختلف مصالح ساختمانی که در بازارها به فروش می رسد آجر نسوز را مشاهده می کنیم که کارایی عالی آن بر همگان آشکار است. انواع آجر نسوز در ایران دارای تولید و بازار فروش عالی می باشد که معمولا معاملات آن به صورت عمده انجام می شود و این محصولات در درجه های کیفی متفاوت، در دسترس مشتریان قرار می گیرند. آجر نسوز از نمونه مصالح ساختمانی پرفروش و پرکاربرد در ساختمان سازی به شمار می رود که می توان وجودشان را در ساختمان های سطح شهرهای مختلف و به خصوص در تهران که از نظر تراکم جمعیتی از آمار بالایی برخوردار می باشد احساس کرد. یکی از چالش های پیش روی خریداران آجر نسوز در شهر تهران، یافتن آجر نسوز ورامین است. آجر نسوز در ورامین را می توان از مراکز خرید و فروش و همچنین نمایندگی آجر تهران تهیه کرد.

تولید و فروش عمده انواع آجر نسوز در ایران

پرفروش ترین مدل و طرح های آجر نسوز در ایران

پرفروش ترین مدل و طرح های آجر نسوز در ایرانآجر نسوز به لحاظ زیبایی و دوام بسیار مورد توجه مردم و سازندگان قرار گرفته است و از جمله مصالح ساختمانی نوینی است که هر روز بر دامنه مصرفش در بازار داخلی افزوده می شود.

کارخانجات تولید کننده آجر نسوز خانگی در ایران توانسته اند با تولید انبوه این محصولات بخش اعظم نیاز بازارهای داخلی را تامین نمایند، از این رو دیگر نیازی به واردات نمونه های خارجی نخواهد بود.

پرفروش ترین مدل ها و طرح ها، انواع آجر نسوز شاموتی در ایران می باشد که همیشه توانسته است رضایت خریداران خود را جلب نماید.

آجر شاموتی یکی از انواع آجر نسوز است که از اکسید آلومینیوم و اکسید سلسیم ساخته می شود و در مدل ها و طرح های مختلف به عنوان آجر نما داخلی و خارجی در ساختمان ها به کار برده می شود.

استفاده از آجر شاموتی داخل شومینه جلوه ای ویژه به فضای خانه می دهد و به دلیل تنوع رنگی در اماکن مذهبی کاربرد فراوانی دارد.

تولید کنندگان برتر آجر نسوز سنتی و ارزان

تولید کنندگان برتر آجر نسوز سنتی و ارزانبرای آنکه خرید مناسبی از لحاظ مقرون به صرفه بودن و هم از لحاظ کیفیت داشته باشته باشیم باید به سراغ برندهای برتر تولیدکنندگان آجر نسوز سنتی و ارزان در ایران برویم.

طبقه بندی تولیدکنندگان مطرح آجر نسوز را براساس ۴ فاکتور می توان بررسی کرد:

۱. قدمت

۲. وسعت کارخانه و تجهیزات

۳. سبد کالایی و تنوع محصولات

۴. سهم بازار و صادرات

خریداران آجر نسوز برای نمای ساختمان و معماری داخلی ساختمان باید در نظر داشته باشند که خرید از کارخانه های تولیدی آجر نسوز مزایای زیادی به دنبال دارد:

• قیمت ارزان تر از واسطه های فروشنده آجر نسوز نما

• اطمینان خاطر از کیفیت آجر نسوز خریداری شده

• امکان مقایسه انواع آجر نسوزها در کارخانه و دیدن رنگ بندی آن ها

• امکان گرفتن تخفیف از کارخانه های تولیدکننده

توزیع آجر نسوز با مقاومت بالا در همه شهر های کشور

توزیع آجر نسوز با مقاومت بالا در همه شهر های کشورآجرهای نسوز به دلیل مقاومت بالا، جذب آب مناسب و همچنین گیرایی بالا در تماس با ملات از مزایای متفاوتی نسبت به دیگر مصالح در مراحل نصب و اجرا برخوردار می باشد.

مرکز های خرید ارزان آجر نسوز خوزستان در شهر های مختلف کشور وجود دارند و بهترین نوع این کالا ها را با رنگ های بسیار متنوع بع دست مشتری هایی که قصد خرید این کالا های پر کاربرد را دارند می رسانند.

جهت کسب اطلاع از توزیع کنندگان آجر نسوز با مقاومت بالا در شهرهای کشور می توانید به وب سایت های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید.

قیمت آجرهای نسوز نسبت به سایر آجرها بالاتر بوده و علت  آن هم بالا بودن قیمت خاک نسوز، به دلیل مشکل بودن تولید آن می باشد.

کاربرد آجر نسوز در ساختمان سازی

کاربرد آجر نسوز در ساختمان سازیآجر نسوز در اصل ساختاری از آجر می باشد که مقاومت دمایی بالایی داشته و در کاربرد اولیه آن برای مصارف صنعتی و کوره های ذوب استفاده می شد.

امروزه آجر نسوز از جمله آجرهایی می باشد که مورد استقبال مردم و سازندگان قرار گرفته است زیرا زیبایی، کارایی و تنوع رنگ این محصول بهتر از آجرهای معمولی است.

آجر نسوز کاربردهای متفاوتی دارد از جمله پوشش جداره داخلی کوره ها، ساخت جدیدترین مدل های باربیکو، محوطه سازی، نماکاری ساختمان ها، دکوراسیون داخلی و … می توان اشاره کرد.

این مدل آجر با تمام شرایط آب و هوایی سازگار می باشد و به منظور حفظ بنا و افزایش عمر آن در برابر شرایط جوی، سایش، حرارت، یخبندان و… استفاده از آن به سازندگان و معماران پیشنهاد می شود.

آجر نسوز با توجه به موادی که در ساخت آن به کار برده می شود دارای انواع مختلف می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *