یکی از انواع مصالحی که برای ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارد، آجر رسی است و چون ترکیبات اصلی آن از خاک رس تشکیل شده است، به آن آجر رسی می گویند؛ این آجر در ابتدا فقط نقش پر کنندگی برای دیوارها و سقف منازل را داشت، اما با رشد و پیشرفت دانش تولید مصالح، این روزها شاهد تولید آجرنما رسی هستیم که در میان نماکاران و سازندگان ساختمان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما نیز خریدار آجرنما رسی هستید و می خواهید نمونه های شیک و ارزان قیمت آن را تهیه کنید، می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر شهر خود مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید.

خریدار آجرنما رسی شیک و ارزان قیمت

فروش انواع آجر نمای رسی با قیمت مناسب

فروش انواع آجر نمای رسی با قیمت مناسبدر بزرگترین نمایندگی های کشورمان، شاهد فروش آجر نمای رسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستیم؛ این نوع آجر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و حتی در برابر یخ بندان نیز به راحتی دوام آورده و هیچ گونه آسیبی به ساختار آن وارد نمی شود، به همین سبب از این محصول برای قسمت هایی از نمای ساختمان که در معرض یخبندان است استفاده می کنند و توسط آن ساختمان خود را مقاوم سازی می نمایند.

کارخانجات تولید کننده آجر نسوز خانگی در ایران توانسته اند با تولید انبوه این محصولات بخش اعظم نیاز بازارهای داخلی را تامین نمایند، از این رو دیگر نیازی به واردات نمونه های خارجی نخواهد بود.
و اما ویژگی های یک آجر نمای رسی:

  • در ظاهر آن هیچ گونه ترک خوردگی و شوره زدگی وجود نداشته باشد.
  • ابعاد آن استاندارد باشد.
  • طول و عرض آن صاف و یکدست باشد.
  • در برابر تغییرات دما مقاومت بالای از خود نشان دهد.

خریداران اصلی آجر نما رسی در شهر های مختلف

خریداران اصلی آجر نما رسی در شهر های مختلفبسیاری از سازندگان ساختمان را می توان جز خریداران اصلی انواع آجر نما رسی در شهرهای مختلف به شمار آورد.
مسلماً هر کسی که اقدام به ساخت یک بنا می کند، تمام تلاش خود را به کار می گیرد که تمامی قسمت های ساختمان از مقاوم سازی و ایمنی برخوردار بوده و بتوانند در برابر حوادث طبیعی، تغییرات جوی، رطوبت و حرارت از خود استقامت نشان داده و هیچ گونه آسیبی نبینند؛ آجر های رسی چه برای ساخت دیوارها، کف و یا سقف ساختمان به کار رود و چه برای نماسازی از آن ها استفاده شود، می توانند تمام توقعات شما را از یک آجر استاندارد برآورده نمایند و کمک شایانی در جهت استحکام و دوام ساختمان شما باشند.
همانگونه که اشاره شد مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول خاک رس است و پس از مخلوط کردن مواد اولیه و ساخت آن در ابعاد استاندارد، آجرهای را به کوره انتقال داده و در دمای بسیار زیادی حرارت داده و مقاوم سازی می کنند.

توزیع آجرهای رسی برای مشتریان سراسر کشور

توزیع آجرهای رسی برای مشتریان سراسر کشورخوشبختانه در کشورمان شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه توزیع انواع آجرهای رسی برای مشتریان خود در سراسر کشور به فعالیت مشغول هستند و تمام تلاش خود را به کار می برند تا با فراهم آوردن بهترین نوع این محصولات، رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کنند.
آجر های رسی دارای رنگ های زیبایی نیز می باشند که در این قسمت به چند رنگ آجر نما که نسبت به دیگر رنگ ها از طرفداران بیشتری برخوردار هستند اشاره می کنیم:

  • آجرنمای رسی زرد
  • آجرنمای رسی گلبهی
  • آجرنمای رسی قرمز

بسیاری از طراحان نمای ساختمان از این آجرها برای ساختن نمای داخلی منازل نیز بهره می گیرند و به این صورت زیبایی منحصر به فردی را برای دکوراسیون داخلی ساختمان به وجود می آورند.

سفارش خرید آجر نما با طرح و رنگ های متنوع

سفارش خرید آجر نما با طرح و رنگ های متنوعاگر شما خریدار عمده آجر نما هستید، می توانید علاوه بر مراجعه به بازارهای معتبر ارائه دهنده این محصول، به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی که سال هاست در این زمینه به فعالیت مشغول هستند نیز سر بزنید و از میان طرح ها و رنگ های متنوع آجر نماهای موجود در سایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

مرکز های خرید ارزان آجر نسوز خوزستان در شهر های مختلف کشور وجود دارند و بهترین نوع این کالا ها را با رنگ های بسیار متنوع بع دست مشتری هایی که قصد خرید این کالا های پر کاربرد را دارند می رسانند.
در هر کجای ایران که باشید، در کمترین زمان ممکن می توانید محصول سفارش خود را دریافت نمایید.
قیمت انواع آجر در این مراکز با توجه به جنس مواد اولیه به کار رفته در آن ها و مدت زمانی که در کوره حرارت دیده اند، متفاوت است و شما می توانید با اندکی تحقیق و بررسی، بهترین آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *